Polski Serwer Współczesnej Militarii!

Polski Serwer Współczesnej Militarii! - zapraszamy! IP serwera: 80.72.47.178:20184

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-06-25 18:54:33

Kris
Użytkownik
Liczba postów: 2
Windows XPFirefox 47.0

Podanie by Kris.

Nick w grze:JWK|Kmdr.Krzysztof/Kris
Staż w MTA:5 lat
Czy miałeś kiedyś stosunek z posadą moderatora?: Podczas mojej gry w MTA,dość często zajmowałem posady od vipa po smoda. Na serwerach ptryga tj. PSM i PSMW obejmowałem rolę moderatora.
Czy akceptujesz regulamin serwera?: (Zaniedługo będzie):Akceptuję.
Coś o sobie (min. 10 długich zdań):Nazywam się Krzysztof,mam 17 lat i właśnie ukończyłem pierwszą klasę technikum z innowacją wojskową. Interesuję się militarią,sportem,literaturą oraz historią. Najbardziej przypadły mi do gustu czasy Drugiej Wojny Światowej. Znam bardzo dużo współczesnego uzbrojenia,którymi operują siły zbrojne poszczególnych państw. Ze sportu najbardziej lubię karate kyokushin,które ćwiczę od 7 lat,piłkę nożną i piłkę ręczną. Moimi ulubionymi klubami w footballu są:
-Real Madryt
-Bayern Monachium
Jeśli chodzi o piłkę ręczną moje serce uchwyciła gra PSG i Vive Targi Kielce. Sam trochę pogrywałem w klubie footballowym,ale poznałem piękno karate kyokushin i właśnie je zacząłem uprawiać. Mam na koncie kilka medali,np. Z Grand Prix w Łodzi-3m itp. Z literatury uwielbiam Stanisława Lema,Jo Nesbø i Andrzeja Sapkowskiego. Jedną z moich ulubionych serii jest Wiedźmin. A gatunki,które uwielbiam to kryminał i fantasy.
Dość dużo o sobie napisałem. Przejdźmy do następnego punktu [dblpt])
Zachęć nas do zaakceptowania: